vrijdag 12 mei 2017

`Keuzes maken door mevrouw Graaf


Review: Saaldigitaal. #saaldigitaal_nl

Misschien heb je er al eens van gehoord; SAAL Digital. SAAL Digital is een aanbieder op de Nederlandse markt. Ze bieden fotoboeken,, posters etc. aan. Ze hebben lange tijd hun berichten gesponsord op Facebook en nodigde jou uit om hun fotoboek te beoordelen en te reviewen. Reden genoeg om het fotoboek van SAAL Digital eens te bestellen en een review voor jullie te schrijven.
De softwareAllereerst de software. De software heb je nodig om jouw product te bestellen. Eenmaal geïnstalleerd werkt de software niet altijd erg soepel, snel en gemakkelijk. Gelukkig is er ook de online variant. Het kiezen van je product gaat snel en in tegenstelling tot sommige andere software gaat het invoegen van foto’s ook gemakkelijk. Ik heb gekozen voor een mooie foto op als-bond.
verpakking.
het kwam binnen in mooi hard karton, daarin zat de foto ook verpakt in extra dik/sterk karton met een plastic bescherm laag. 

Ik ben heel tevreden met het resultaat, en ga de wanddecoratie buiten neer hangen. Ik ben heel erg nieuwsgierig of het over een paar jaar er nog zo. mooi uitziet.
Bedankt Saal-digitaal voor de mooie foto.
zoals u hieronder kunt lezen heb ik eerst meerdere mensen hun mening gevraagd over welke foto ik zou gebruiken

-----------------------




lastig word het als een mens keuzes moet maken.

welke foto vind je het leukst , als jij mag kiezen, welke zou je aan je wand willen.

de bollenvelden, keuze uit 2



Bella Masseling De eerste! de prairielelie. De kleuren spreken me meer aan, spannend door die laatste stralen. De scherpe aftekening van de horizon. De tulpen hebben wel een mooiere veeglucht maat de lijnen in het veld zijn voor mij minder aantrekkelijk omdat ze net niet 'gemakkelijk'lopen voor mijn oog.

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden
1
Gisteren om 12:21
Lotte Bakker Foto twee is heel mooi tante annie

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden
1
Gisteren om 12:54
Rimkje Vermeulen De eerste foto. De kleuren zijn prachtig en de lucht erbij is heel mooi. Ook het verloop in kleuren en de stralen erbij. Het geeft een warme sfeer.. foto 2 vind ik ook mooi maar is heel anders. Foto 1 springt er voor mij echt uit

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden
1
23 uur
Janine Nauw De eerste foto - mooi sfeerbeeld van hoe het eruit ziet in de ochtend. Het tweede ziet er mij te gekunsteld uit.

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden
1
23 uur
Joke D'hulst foto twee

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden22 uur
Ingmar de Boer Foto 2 vind ik mooier qua belichting, ze staan wel allebei niet helemaal recht volgens mij

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden20 uur
Janet Brouwer De tweede, eerste is mooi maar iets aan de donkere kant

LeukMeer reacties weergeven
BeantwoordenGisteren om 12:26
Miranda Kersbergen Zie niks dus geen idee

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden
1
Gisteren om 12:40
Jan Bakker Ik vind de tweede prachtig; de compositie, de lijnen die je zo de foto intrekken naar de lucht met prachtige kleuren, topplaat voor mij. De zonnestralen op de 1e foto vind ik teveel afleiden en storend.

LeukMeer reacties weergeven
BeantwoordenGisteren om 13:01

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden22 uur

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden
2
22 uur

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden19 uur

Nicole Chambille De 1e iets oplichten? Nu inderdaad wat te donker

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden20 uur
Ineke Faasse Zou voor de 2e gaan,1e vind ik te donker en zie je de bloemen niet goed

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden20 uur
Jitty Leyen De 2de

LeukMeer reacties weergeven
Beantwoorden


foto 1 door 3 personen en foto 2 door: 13 mensen.



aanlegsteiger van Sil, keuze uit 2.



5 mensen voor foto 1 en 2 voor foto 2


Geen opmerkingen:

Een reactie posten